søndag 7. oktober 2012

BURSDAGSFEIRING


I helgen har barna hatt bursdag, mens vi har vært bortreist. Kristoffer fylte 15 år i går, og Lotte ble 9 år i dag. Så da måtte vi jo stelle i stand en liten feiring når vi kom hjem igjen. Så da ble det både boller, brus og pakker :))
I tillegg ble gulvet malt strøk nummer to på fredag ettermiddag før vi reiste av gårde,  så når jeg kom hjem i dag var jeg ganske gira på å få satt på plass litt møbler på kjøkkenet!!!  :) 




(her kommer peisen, etterhvert ;) )



KLEM FRØKEN ROSA 

4 kommentarer:

  1. Hei på deg! Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring..9 og 15 år..hvor blir tiden av egentlig. Det blir så utrolig fint hjemme hos dere nå, Monica og jeg gleder meg til å komme å se det personlig. Du har vært kjempeflink til å finne vakre ting og Arild har gjort en kjempejobb. Ha en fin dag, snuppelupp! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det! Fine bilder :)
    Håper du har det bra ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. herregud så lekre møbler! veldig lekkert hos deg og ikke minst en fantastisk blogg. jeg titter innom igjen jeg :)

    SvarSlett
  4. Godt Nytt År, Monica! Klem fra Jorunn

    SvarSlett